CAPETOWN!

24 maart 2015 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Haaaaaaallo iedereen!

Hier een kort berichtje over mijn  lang weekend naar Kaapstad..
maar ik hoop vooral dat jullie de foto's bekijken en ik denk dat deze voor zich spreken!

Ik had een fantastische vier dagen in prachtige stad met een leuke combinatie van designer marktjes, echte afrikaanse marktjes, Table mountain, lekker eten, leuke vrienden, "kort" nachtleven en Cape point/ kaap de goede hoop!

Het was echt enorm de moeite en ben ongelofelijk blij dat ik dit ook heb mogen meemaken!

Gisteren zijn Deborah, Louise en ik ook naar Knysna gereden om daar inkopen te gaan doen voor de crèche van Buyiswa te steunen. Het was echt een succesvolle dag. We hebben verschillend educatief speelgoed, gewoon speelgoed, matrasjes om op te kunnen slapen, ballenbad, CD-speler en nog zoveel meer gekocht!
Ik kan al niet wachten tot we het haar kunnen overhandigen volgende week maandag en om haar gezicht te zien en zeker dat van de kindjes!

Nog eens allemaal EEN HELE DIKKE MERCI ! aan iedereen die gesteund heeft, dankzij jullie kunnen we dit allemaal doen!
Foto's van het materiaal volgt nog en zeker ook van de overhandiging ;) !

Vandaag zijn we te weten gekomen dat onze stageplaats door Pasen, al sluit van volgende week donderdag. Dat wil dus zeggen dat morgen onze laatste stageweek ingaat.. Heel raar om te beseffen, het einde komt steeds dichter en dichter bij..
Maar op 8 april vertrekken Louise en ik hier in Plett en maken we nog een tussenstop in Mosselbaai en Stellenbosch voor we terug naar Kaapstad gaan en de 16e ons vliegtuig naar het Belgenlandje terug nemen..
Ik kan mijn gevoel echt niet omschrijven.. héél erg dubbel, dat kan ik jullie alvast meegeven!

& één ding is ook al héél erg zeker; DIT VERGEET IK NOOIT NOG VAN MIJN HELE LEVEN!!!

DIKKE KUS XXX

1. Tineke:
    30 maart 2015
    Dag Caro! Ik volg je blog vanop de trein en elke keer opnieuw is het een beetje wegdromen door de verhalen van al dat moois dat je daar tot dusver kon en mocht beleven... Niet alleen de persoonlijke fun en rijkdom van nieuwe mensen te ontmoeten maar ook van wat je mag meemaken ih kader van je stage. Het moet ontzettend veel voldoening geven om aan die verschillende projecten mee te werken. Je kunt daar echt het verschil maken met kleine dingen... Heel stiekem ben ik wel nbeetje jaloers op je Afrika avontuur, ik kan goed begrijpen dat je het niet gauw zult vergeten en het je leven 'rijker' heeft gemaakt op verschillende vlakken. Zoiets meemaken, leert je de dingen in perspectief zien, wellicht ook heel veel relativeren en ook kritischer ih leven te staan want de verschillen id wereld zijn groot eh. Maar genoeg nu, ik wens je nog een heel mooie tijd daar! Geniet volop en denk niet aan morgen, later heb je de herinneringen die je blijvend kan koesteren. Lieve groetjes!